Marija Šerifović naljutila publiku na Gitarijadi!

Marija Šerifović naljutila publiku na Gitarijadi!

“Zaista mi je veliko zadovoljstvo što sam pozvana na jednu ovakvu manifestaciju. Pa, naravno, bilo mi je vrlo drago kada sam dobila poziv i odmah sam ga prihvatila. Poštujem tradiciju, pevala bih i u Guči kad bi me pozvali”, rekla je Marija.

Marija u Zajecaru

Pevačica Marija Šerifović hrabro se popela na binu i opravdala svoj dolazak, iako se očekivalo da će na otvaranju 48. smotre rokera pevati neko od…

View On WordPress

Leave a Reply

