Dara Bubamara: Nikome ništa ne dugujem!

Dara Bubamara: Nikome ništa ne dugujem!

Radojka Adžić (38) poznatija kao Dara Bubamara poslednjih nekoliko meseci stalno je na naslovnim stranama. Svaki čas nekog proziva, svađa se i miri, iako kaže da samo odgovara na prozivke.

Dara Bubamara

– Nisam ja svađalica ni skandal-majstor! Ali, stalno se ljudi kače za mene, pa moram da im odgovorim. Britak mi je jezik, mada sam često i brzopleta, novinari malo još začine, isprovociraju me, i eto frke za…

View On WordPress

Leave a Reply

