Jelena Karleuša: Mislim da je Dara Bubamara duboko nesrećna!

Nakon prozivki u emisiji “Exkluziv” pop diva Jelena Karleuša rešila je da ne želi da odgovara Dari Bubamari, a objasnila je i zašto.

Jelena Karleusa

Prethodne nedelje Dara Bubamara je u jednom svom intervjuu isprozivala Jelenu Karleušu, nakon čega se desio modni žiri u kojem je gostovala plavokosa zvezda, pa je nakon dobijenih kritika Dara nastavila sa prozivkama, kako na svom Fejsbuk profilu, tako i u emisiji “Exkluziv”.

Dan kasnije, Jelena je odlučila da stavi tačku na tu priču, pa je objavila post na svom Fejsbuk profilu u kojem je objasnila da ne želi da odgovara Bubamari jer misli da je ona nesrećna.

– Čitav moj javni život, obeležile su pojave, po pravilu sa margina društva, koje su davale sebi na značaju vređajući mene i moju porodicu na najstravičniji način. I što sam bila uspešnija, tih pojava je bilo sve više. Što sam ja bila lepša i srećnija, pojave su bile sve ružnije i tužnije. Vremenom sam naučila da ih žalim i smatram ih duboko nesrećnim. Nema više potrebe da im ja na uvrede odgovaram. Odgovori su uvek bili moje greške jer sam se na taj način valjala u njihovom blatu. Dovoljan je samo jedan pogled ka njima i da mi bude jasno zašto sa gađenjem i bez komentara treba da okrenem glavu u drugu stranu. Oni izgledaju upravo onako kakve su im misli, kakvo im je srce. Nesrećno. – zaključila je JK.

izvor: Opera

Leave a Reply

