Hari Varešanović: Javnost se zaželjela novih pjesama

“Imamo dosta pjesama i još više različitih aranžmana. Sve sam postao teži da se sebi svidim. Kada ja budem zadovoljan, sve ćemo staviti na CD”, otkrio je Hari Mata Hari.

Hari Mata Hari

Nakon velikog koncerta u Sofiji, Hari Mata Hari nastavio je raditi u Beogradu i Zagrebu na novom albumu. U tim gradovima Hari ima saradnike koji će dati doprinos u realizaciji njegovog novog materijala.

– Centrala nam je, naravno, u Sarajevu, ali imam svoje “ispostave” u Beogradu i Zagrebu. Imam ekipe koje uveliko rade na novim pjesmama i aranžmanima. Već godinu rade na ovom projektu. Stalno sam u Beogradu sa Željkom Joksimovićem i Aleksandrom Sedlarom. Čačkamo po aranžmanima i novim pjesmama. Imamo lijepih ideja. U Zagrebu radim s Borisom Đurđevićem i Branimirom Mihaljevićem. Čak nešto radim i sa Massimom Savićem. Ne znam šta će od toga biti. Možda se desi i novi duet – kaže Hari Mata Hari.

Zadovoljan je uspjehom kompozicije “Da ti k’o čovjek oprostim”, što je, ustvari, najavni singl CD-a, koji bi trebao biti objavljen do kraja godine.

– Gdje god da dođem, pjesma se vrti. I u Dalmaciji, Beogradu, Podgorici, Budvi… Naravno i u BiH. Bosanci i Hercegovci pjesmu su prihvatili objeručke. Javnost se zaželjela mojih novih pjesama – smatra Hari.

Ova kompozicija je, kako kaže, najavila potpuno novog Harija Mata Harija.

– Fahrudin Pecikoza Peca i ja smo kao autorska okosnica odlučili da ovaj put u ekipu uključimo Zlatana Fazlića Fazlu i Armina Šakovića. Imamo dosta pjesama i još više različitih aranžmana. Sve sam postao teži da se sebi svidim. Kada ja budem zadovoljan, sve ćemo staviti na CD. Sigurno je da će to biti prije Nove godine. Moguće je da najesen izbacimo još jedan singl, ako budem imao šta reći – kaže Hari.

Nakon koncerta u Sofiji i u narednom periodu on će održati nekoliko velikih nastupa širom regiona.

– Stalno ćemo biti na trgovima. U Kumanovu, Vrnjačkoj Banji, Čakovcu, Negotinu, Zrenjaninu… Nastupat će s velikim bendom i vrhunskom opremom – kaže popularni pjevač.

Kada objavi CD, prvi promotivni koncert bit će u Sarajevu.

Mirza Selimović je moj novi projekt

Hari često sarađuje i pomaže mladim pjevačima. Armin Muzaferija, Neno Murić samo su neki od pjevača kojima je Hari bio vjetar u leđa.

– Mirza Selimović je moj novi projekt. On pjeva najbolje na ovim prostorima i najbolji je od svih pobjednika muzičkih šoua u regionu. Mirza će biti moj pulen za naredni period – kaže Hari.

izvor: Avaz

Leave a Reply

