Danijela Martinović: Najveća želja mi je da postanem majka!

Pevačica je otvoreno i iskreno ispričala zašto je već nekoliko puta raskida dugogodišnju vezu, kao i da jedva čeka da postane majka.

Danijela Martinovic

Hrvatska pevačica Danijela Martinović i njen kolega Petar Grašo već godinama uživaju u svojoj ljubavnoj romansi, ali je plavokosa zvezda otkrila i da su imali nekoliko raskida.

– Mi se u životu zaista svađamo zbog malo stvari, a u životu smo ono prekidali pet puta i svih pet je bilo zato što on ne piše pesme sebi i zato sam ja imala pridike. Rekla bih, dobro je, je li to moguće i tako ustvari iz te najbolje namjere bi se izrodila svađa. Ja bih rekla ok, sad te ostavljam – rekla je Danijela.

Martinovićeva kaže da joj bračni papir ne predstavlja ništa, te da njih dvoje veže ljubav i to ona koja nije nije optrećena ničim.

– Snaga te institucije zapravo ne znači više, nema tu snagu koju je imala. Nas veže ljubav i baš jedna ljubav koja nije opterećena ničim. Mi smo tu samo zato što se volimo, ali i to ću ti priznat, da bi se volela videt u venčanici ha ha – rekla je Danijela, koja mašta i o majčinstvu.

– Stvarno trenutno najveća želja u mom životu. Evo istinski se nadamo da ćemo se vrlo brzo radovati. Sin će biti Toni, to se zna, po Petrovom pokojnom djedu, a za curicu imamo dva imena, ili Luce, interesantno, potpuno su dijametralno različita pa će se možda ljudi iznenaditi. Luce, zato što mi je to pravo dalmatinsko i naše i moja pokojna baka je bila Luce, ali kad sam čula ime Alba, ja sam naprosto ostala tako ushićena zato što Alba na italijanskom znači zora, isto mi je to višeznačno, i lepo i neobično, a opet nama blisko i drugačije – otkrila je Danijela.

izvor: Dnevnik.hr

Leave a Reply

