Armin Muzaferija dobio sina!

“Sve se desilo u sat vremena. Amina je jutros sasvim normalno ustala, osjetila je bolove u stomaku i odmah smo se zaputili u bolnici. Ostavili su je na ležanju, a već nakon 15-tak minuta javili su mi da sam dobio sina. Presretan sam”, kazao je Armin.

Armin Muzaferija sa zenom

Amina, supruga mladog pjevača Armina Muzaferije, prije pola sata na Klinici za ginekologiju i akušerstvo u Sarajevu, na svijet je donijela zdravog dječaka.

Presretni otac je u kratkom telefonskom razgovoru rekao da su beba i supruga dobro, te da je njegov nasljednik rođen težak 3300 grama.

– Sve se desilo u sat vremena. Amina je jutros sasvim normalno ustala, osjetila je bolove u stomaku i odmah smo se zaputili u bolnici. Ostavili su je na ležanju, a već nakon 15-tak minuta javili su mi da sam dobio sina. Presretan sam – kazao je Armin.

Sina još nije vidio, a tek onda kada ga uzme u naručje odlučit će kako će se zvati.

izvor: Expres

Leave a Reply

