Goca Tržan: Jedina želja mi je da Raši rodim dete!

Goca Tržan: Jedina želja mi je da Raši rodim dete!

“Sebi sam samo poželela da budem zdrava i srećna, da mi dete bude zdravo i da u toku ove godine ostanem u drugom stanju”, poželela je pevačica za rođendan.

Goca i Rasa

Goca Tržan na Hrvatskom primorju danas proslavlja 40. rođendan, a jedina želja joj je da dobije naslednika ove godine.

– Upravo uživamo na plaži i pripremamo se za slavlje. Sebi sam samo poželela da budem zdrava i srećna, da mi dete bude…

View On WordPress

Leave a Reply

