Ana Štajdohar: Čekamo devojčicu i zovemo je Mala!

“Imamo još nekoliko meseci da smislimo najlepše ime za našu princezu”, rekla je pevačica.

Ana i Nikola Demonja

Pevačica Ana Štajdohar otkrila je za da čeka ćerku. Ona kaže da je njen suprug, saksofonista Nikola Demonja pobednički uskliknuo kad im je ginekolog saopštio pol deteta.

– Znao sam od početka da je devojčica. Predosećao sam to. Sada stalno priča kako će ćerku da vodi na hor, kao što je mene moj tata vodio – ponosno kaže pevačica, koja je u petom mesecu trudnoće.

Bračni par još nije odlučio kako će nazvati ćerku. Za sada je zovu Mala, ali to će se promeniti čim je ugledaju.

– Kad pričamo o njoj, zovemo je Mala, nekoliko imena su nam favoriti, dopadaju se i meni i njemu. Imamo još nekoliko meseci da smislimo najlepše ime za našu princezu – rekla je pevačica.

izvor: Blic

Leave a Reply

