Intervju Donna Ares: Ne ispijam kafe sa kolegama!

“Što se mene tiče, prepucavanja sa Selmom Bajrami su prošlost i ne smatram je rivalkom”, kaže pjevačica.

Dona Ares 2014

Novi album tvoji fanovi mogu očekivati do kraja godine. Znači li to da se ne svrstavaš u armiji onih koji samo “izbacuju” singlove, a ne cijeli album?
– Ne svrstavam se nigdje. Radim kako osjećam i tako je oduvijek. Ako osjećam da imam za svoje fanove novu pjesmu izbacit ću kao singl, ako mislim da treba da čekam album – čekamo album, dakle nema pravila. Izbacila sam tri uspješna singla “Žena zmaj” je apsolutni hit, “Godina nova” je prava party veselica, a “Suze moje plaču za oboje” je iznenađujuće dobro prošla, s obzirom na to da još nije bila na televiziji odnosno nisam je premijerno još nigdje izvodila.

“Dolaze” li i nove pjesme samo iz tvoje i Džavidove “kuhinje”?
– Dolaze, dolaze. Oboje smo veoma aktivni. Studio stalno radi. Polako pripremam svoje pjesme, a Džavid stalno radi i snima sa drugim izvođačima, bendovima. Sani Records je uvijek aktivan studio.

Imaš li tremu prije nastupa i nakon toliko godina provedenih na sceni?
– Nemam i nikad je nisam imala. Nastupam od svoje pete godine i valjda sam još tada riješila to s tremom. Lakše mi je odraditi bilo šta pred masom ljudi, nego pred jednom osobom. Taj sam tip. Volim da sam glavna, volim scenu, i mikrofon, i klavir… i tu sam najbolja to mi dođe kao prirodna sredina!

Postoji li neki ritual prije izlaska na scenu?
– Ne postoji. Osim da volim izolaciju, dobar backstage gdje band i ja možemo da se pripremimo. Volim što manje priče prije koncerta. Jedva čekam da izađem na binu i najviše volim kad dođem tačno tad kad moram da pjevam onda sačuvam svu svoju energiju samo za publiku koja mi je najvažnija.

Šta mislite o današnjoj situaciji na domaćoj sceni?
– Mislim da nemamo uspješnu bh. scenu, imamo uspješne pojedince. Estrada u BiH nikad nije bila gora, ali ja se i onako ne smatram tipičnim estradnjakom, ne ovisim o nikakvom bh. estradnom “sistemu”, zabavnjaka, narodnjaka, kompozitora ili šta već. Sviram, pjevam, jer to volim i nastupala bih svaki dan da može, a ne samo vikendom.

Šta smatraš svojim najvećim uspjehom?
– Karijera je veoma stabilna. Održavam se odlično i po tom pitanju sve štima. Trenutno moj najveći uspjeh je što opet nosim broj 36 i imam 54 kilograma i 170 centimetra, baš kao u srednjoj školi. Bez noža, bez liposukcija, bez dodataka prehrani, lažnih sredstava za mršavljenje i sličnih stvari. Trening, ishrana i čvrsta volja. Dokazala sam sebi još jednom da mogu sve samo ako to stvarno želim. A, ovo sam jako željela – da ponovo budem mršava. Inbox na “Facebooku” mi gori. Žene traže savjete. Neki ljudi me čak i ne prepoznaju.

Koja je razlika između Donne odnosno Azre pjevačice i samo Donne-Azre koju poznaju tek neki?
– Ogromna… za one koji me ne poznaju. Uglavnom, iznenade se ljudi kada vide kakva sam kao osoba, prema svima sam srdačna i pristupačna, a tek se iznenade kada čuju da sviram, komponujem, da sam napisala toliko pjesama… Iznenade se kako uživo pjevam. Ma, uglavnom se iznenade pozitivno oni koji me ne znaju. E ako si zaslužio šamar opalit će te i Donna i Azra. Nema veze što je Donna javna ličnost. Inače mislim da je slika o Donni Ares jako iskrivljena lažnim informacijama, naslovima i glupostima koje ja jednostavno nisam imala potrebu da demantiram.

Da ti neko kaže da zamisliš muškarca svojih snova, kako bi on izgledao, što bi radio, kakav bi bio?
– Bio bi isti Džavid. Najsmirenija i najbolja osoba na svijetu.

Donna Ares 2014

Šta misliš kakva si prijateljica?
– Uvijek sam tu da pomognem prijateljima, ali nisam od onih koji daju savjete. Ja ti dam savjet samo ako me pitaš za isti. Dakle i ne volim da se družim sa ljudima koji stalno imaju potrebu govoriti drugima šta treba da rade sa sobom. Tu si da pomogneš ako treba, ali nikako da namećeš nekom nekakva pravila.

A djevojka odnosno supruga?
– Pa čim smo skupa tolike godine očigledno da Džavid nema primjedbi (smijeh). Veoma sam organizirana. S obzirom na to da smo u istom poslu, da su nam obaveze i ciljevi zajednički to u mnogome olakšava stvar. Mislim da smo mi par koji je u zajedničom žvotu proveo najviš vremena skupa, ali skupa. Ne bih ga mijenjala za državu.

Koji su temelji uspješnog braka, pa i takvog koji nije ovjeren kod matičara?
– Morate se dobro poznavati, uvazavanje razlika je bitno, poštovanje… Hvala, molim, izvini… sve to utiče na vezu. Ako se ponašate bahato očekujte isto. Povjerenje, maksimalna podrška, poštovanje i ljubav kao temelj svega.

Sada ću te opet malo iznervirati pitanjem: kada planiraš odjenuti vjenčanicu (smijeh)?
– Nikad (smijeh). Koliko ste me vjenčavali i udavali po novinama nema potrebe da se udajem, kao da već jesam. Džavid je uz mene uvijek, a vjenčanice sam probala više puta za potrebe snimanja. Šta će mi taj papir?!

Pisalo se da ste se ti i Džavid šerijatski vjenčali?
– Svašta se pisalo, ali ja nikad nisam kao što rekoh imala potrebu da ista demantiram. Nismo se vjenčali šerijatski i ne znam otkud nekom takva ideja.

Može li se i u braku osjetiti privlačnost prema nekom drugom? Dogodi li se to i tebi?
– Ne možete se ne okrenuti ili bar ne primjetiti krajem oka da je ušao u prostoriju neko zgodan, lijep i privlačan, bilo da su muškarci ili žene u pitanju, ali sve se na tome i završava. Mislim da nije vrijedno upropastiti dobru i stabilnu dugogodišnju vezu u kojoj ništa ne nedostaje nekakvom malom afericom.

U čemu si s godinama naučila više uživati?
– U svemu. U životu, u sitnicama. Život je lijep, ali mi ga sami sebi komplikujemo nekakvim pravilima. Najviše uživam u putovanjima i u svemu što putovanja prate. Nisam zadovoljna kad mirujem. Moram biti stalno u pokretu inače ne funkcionišem.

Tvoje tijelo krase brojne tetovaže. Saznajemo nešto više o njima. Šta si tetovirala? Zbog čega?
– Ne krase brojne, nego jedna, ali vrijedna. Sa puno slika (smijeh). Tetovirala sam se tačno prije godinu dana, a mislila sam da neću nikad, ali tu je već prevladala Azra, a ne Donna. Imam velikog zmaja preko cijele ruke, gejšu, cvijet života, ima svašta… slikovnica (smijeh).

Neki smatraju da si malo pretjerala s tolikim tetovažama?
– Nije se rodio ko je narodu ugodio, meni je bitno da ugađam sebi. Znate da mene ne zanima sta “neki” smatraju možda bih i ja za njih imala nešto “smatrati” ali nikako da se sretnemo pa da mi kažu to u lice. Naravno ne sviđa se svakome ali meni je moja tetovaža promijenila život. Obožavam je i ne zanima me šta neko misli.

I dalje si “žena zmaj”?
– Uvijek sam Zmaj (smijeh). To je moj znak u kineskom horoskopu. Inače sam jarac s podznakom u lavu. Volim astrologiju. Mislim da je “Žena Zmaj” svaka veoma zaposlena žena manje više pogotovo one s djecom i sve stignu i sve mogu i ništa im nije teško. Pjesma je posvećena svim ženama i pravi je podizač raspoloženja.

Donna Ares

Družiš li se s kolegama? Koliko zapravo imaš vremena za ispijanje kafa?
– Družim i volim, cijenim i uvažavam svoje kolege. Imam vremena za ispijanje kafe, ali ja to jednostavno ne radim i ne uživam u tome. Izlazak “na kafu” mi je noćna mora, gubljenje vremena. Tip sam koji voli da ode povremeno u neki dobar restoran gdje je dobra hrana i dobra muzika, dobro društvo i intimnija atmosfera. “4 sobe gospođe Safije” idealno mjesto za mene. U Sarajevu smo već godinama recimo kod Goge i svi naši prijatelji znaju da nas tamo mogu naći ako čuju da smo došli.

Svojevremeno su tebe i Selmu Bajrami nazivali velikim rivalkama. Volite se, pa se mrzite…
– Selma me nije zanimala tada, Selma me pogotovo u tom smislu ne zanima sada. Ona ima svoje, ja svoje, ne smatram je rivalkom. Dva smo svijeta različita u svakom smislu. Što se mene tiče ta prepucavanja su prošlost.

Još, čini mi se, jedino za tebe nismo čuli ili pročitali da si napumpala grudi, stražnjicu, usta…?
– Ne znači da nećete (smijeh), ali po stare dane. Riktat ću se kad budem starija, onda mi neće biti žao, a ovako mi ništa ne fali pa ne bih da eksperimentišem. Kad se krenemo raspadati onda ćemo sa sastavljanjem. Do tada ne vjerujem da ću raditi nekakve radikalne poteze kad nisam do sada. Niko nije savršen, moje tridesete su skoro pri kraju, a izgledam i osjećam se kao djevojčica. Šta će mi hirurg?!

Postoje li pojedinci sa estrade koji su ti “stali na žulj”, s kojima nisi u ok odnosima?
– Puno više je onih koje volim i oni to uglavnom svi znaju jer im to i pokažem na neki način. Nemam problema sa sujetom i ljubomorom. Po tom pitanju nemam komplekse. Jednostavno neko mi se više sviđa, neko manje, ali isključivo muzički i stilski gledano. Ne smeta mi niko.

izvor: Expres

Leave a Reply

