Branka Sovrlić: Posle odmora snimila nove pesme!

“Nakon toga sam se vratila u Beograd, gdje sam snimila nekoliko novih pjesama i nastavila sa promocijom singla”, ispričala je pjevačica.

Branka Sovrlic na moru

Kada neka žena bez obzira na godine, izgleda lijepo i privlačno, onda se za nju kaže da je kao vino, što starija to bolja. Upravo tako bi se moglo reči i za našu poznatu pjevačicu Branku Sovrlić, koja je uvjek izgledala božanstveno.

Branka se prije nekoliko dana vratila iz Egipta, gdje je proslavila svoj rođendan, a fotografije iz Hurgade, govore više od riječi.

– Moj Paja me za rođendan počastio odmorom u jednom od najluksuznijih hotela u Hurgadi, gdje smo proveli deset dana. Nakon toga sam se vratila u Beograd, gdje sam snimila nekoliko novih pjesama i nastavila sa promocijom singla „Dobro vino”, koji je naišao na odličan prijem kod publike. Inače, ako sve bude išlo po planu, moj novi album svjetlost dana će ugledati u oktobru – rekla nam je Branka.

U narednom periodu Branka ima zakazano nekoliko koncerata u Švicarskoj i Holandiji, nakon čega će potražiti neku novu egzotičnu destinaciju, gdje namjerava provesti drugi dio odmora i maksimalno napuniti baterije pred ponovni ulazak u studio gdje će otpjevati preostale pjesme.

izvor: Expres

Leave a Reply

