Ceca: Razočarana sam, ali pevaću u Novom Sadu!

Ceca: Razočarana sam, ali pevaću u Novom Sadu!

Bez obzira na zahtev Vojvođanske partije, pevačica će večeras nastupati na Petrovaradinu.

Ceca Novi Sad

Peticiju protiv nastupa Svetlane Ražnatović na Tamburica festu potpisalo je u aprilu oko 10.000 ljudi. Međutim, ona i organizatori ne odustaju.

– Šokirana sam i razočarana. Svako ima pravo na mišljenje, i to nije problem. Bitno je da me ne ugrožava taj neko. Što se tiče peticije, reagovala sam čim se…

View On WordPress

Leave a Reply

