Miloš Bojanić: Svi smo plakali zbog moje nove pesme! (VIDEO)

Miloš Bojanić: Svi smo plakali zbog moje nove pesme! (VIDEO)

Miloš Bojanić (63) nerado priznaje da što je stariji, to je emotivniji. Zaplače očas posla, a rastuže ga ljudske sudbine, filmovi i pesme. Ovih dana suza suzu stiže i to zbog njegove nove pesme “Dva sokola”, koju je posvetio svojim sinovima koji žive u inostranstvu.

Milos Bojanic

– Odavno želim da snimim ovakvu pesmu. Pokušavao sam da sam sročim rime, ali mi nije išlo, jer nisam mogao osećanja da pretočim u…

View On WordPress

Leave a Reply

