Dženan Lončarević i Ognjen Amidžić snimili duet!

Dženan Lončarević i Ognjen Amidžić snimili duet!

Dženan Lončarević, udružio je glas sa popularnim TV licem Ognjenom Amidžićem, koji je i autor duetske pesme “Pozitiva”.

Dzenan i Ognjen

– Iskreno, nisam razmišljao o duetu niti o novoj pesmi budući da sam nedavno izbacio ove aktuelne koje, na moju sreću, baš dobro prolaze, ali kada me je Ogi pozvao i poslao mi demo, odmah sam pristao! Pesma je baš pozitiva, kako joj i ime kaže, a Ogi je pravi šoumen što je i…

View On WordPress

Leave a Reply

